Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu
Author: Jehlička, Šimon
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané marketingovou komunikaci, její využívaní a nedostatky. V této části je popsána historie fitness clubu, jeho filozofie a cíle do budoucna. Závěrečná část je sestavena zejména z doporučení pro zlepšení a oživení marketingové ko-munikace. Tyto doporučení a zlepšení se opírají hlavně o nové trendy v marketingové komunikaci, ale nejen o ně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5123
Date: 2008-05-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jehlička_2008_bp.pdf 1.034Mb PDF View/Open
jehlička_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
jehlička_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account