Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
Author: Andrýsek, Tomáš
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51294
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andrýsek_2022_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open None
andrýsek_2022_op.pdf 512.5Kb PDF View/Open None
andrýsek_2022_vp.pdf 1.320Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account