Využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Šenkyříková, Monika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51297
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodu teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se vztahují k výchově a vzdělávání dospělých a také faktory, které mají vliv na výchovu a vzdělávání dospělých. V práci je také popsána historie her a také moderní pohled na využití her jako trend. Jsou zde popsány příklady her, které lze využít v rámci výchovy a vzdělávání dospělých a je zde nastíněn jejich konkrétní přínos. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, který je realizován formou rozhovorů s osmi odborníky, kteří se zabývají vzděláváním dospělých. Výsledkem výzkumu je analýza těchto rozhovorů, kdy porovnáváme teoretické poznatky s praxí a doporučením pro využití v praxi.
dc.format 78
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject didaktická hra cs
dc.subject herní metody cs
dc.subject hra cs
dc.subject motivace cs
dc.subject paměť cs
dc.subject pozornost cs
dc.subject attention en
dc.subject didactic game en
dc.subject game en
dc.subject game methods en
dc.subject memory en
dc.subject motivation en
dc.title Využití herních metod ve výchově a vzdělávání dospělých
dc.title.alternative Using Game Methods in Education of Adults
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on using of game methods in education of adults.It is divided into a theoretical and a practical part. The introduction to the theoretical part describes the basic concepts that relate to adult education and training, as well as the factors that affect adult education and training. The thesis also describes the history of games and a modern view of the use of games as a trend. It describes the examples of games that can be used in adult education and outlines their specific benefits. The practical part is based on a qualitative research which is carried out in the form of interviews with eight experts who deal with adult education. The result of the research is an analysis of these interview in which we compare theoretical knowledge with practice and recommendations for practical use.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 60766
dc.date.submitted 2022-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
šenkyříková_2022_dp.pdf 2.324Mb PDF View/Open None
šenkyříková_2022_op.docx 18.31Kb Unknown View/Open None
šenkyříková_2022_vp.docx 16.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account