Innerbetriebliche Kommunikation in der Firma Premium MB s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Innerbetriebliche Kommunikation in der Firma Premium MB s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Renata
dc.contributor.author Vágnerová, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.issued 2021-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51375
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve firemním prostředí a je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje obecné vymezení pojmu komunikace a firemní komunikace. Dále je definován a vysvětlen pojem interní komunikace a její cíle. V této části práce se nachází také nástroje interní komunikace, které jsou podrobněji samostatně popsány. Tato Bakalářská práce se také zaměřuje na význam jednotlivých forem interní komunikace a vysvětlení jejich funkce ve firmách. Na závěr teoretické části je zmíněný odborný jazyk a jeho přítomnost ve firemní komunikaci. Praktická část práce navazuje na část teoretickou a analyzuje tři typy interní komunikace - e-maily, zprávy a poznámky. Analýza se zabývá jak samotnou strukturou, tak i gramatickou a sémantickou stránkou komunikace.
dc.format 60 s. (72 876 znaků)
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject firma cs
dc.subject e-mail cs
dc.subject zpráva cs
dc.subject odborný jazyk cs
dc.subject corporate communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject internal communication tools en
dc.subject company en
dc.subject e-mail en
dc.subject report en
dc.subject professional language en
dc.title Innerbetriebliche Kommunikation in der Firma Premium MB s.r.o.
dc.title.alternative Internal Communication in the Company Premium MB s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rubáš, Michal
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internal communication in the corporate environment and is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains a general definition of the concept of communication and corporate communication. Furthermore, the concept of internal communication and its goals are defined and explained. In this part of the work there are also tools of internal communication, which are described in more detail separately. This bachelor thesis also focuses on the importance of various forms of internal communication and the explanation of their function in companies. At the end of the theoretical part, professional language and its presence in corporate communication is mentioned. The practical part of the thesis follows the theoretical part and analyzes three types of internal communication - e-mails, messages and notes. The analysis deals with both the structure itself and the grammatical and semantic aspects of communication.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 62466
dc.date.submitted 2022-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
vágnerová_2022_dp.pdf 1.929Mb PDF View/Open None
vágnerová_2022_op.docx 16.99Kb Unknown View/Open None
vágnerová_2022_vp.docx 17.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account