Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mezulánik, Radek
dc.contributor.author Pospíchal, Lubor
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51451
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách. Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech.
dc.format 91
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dezinfekce cs
dc.subject Legionela cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Optimalizace cs
dc.subject Disinfection en
dc.subject Legionella en
dc.subject CRM en
dc.subject Marketing en
dc.subject Optimalization en
dc.title Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Current State of CRM and Marketing Communication and their Optimalization in a selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all activities. The aim of the theoretical part was a search, which was focused on the area of marketing communication and also the area of implementation of CRM systems in companies. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication and implementation of CRM system in the selected company. The practical part consists of analytical and project part. The analytical part characterizes the current state of the company in terms of marketing communication and implementation of CRM systems, and the project part contains some proposed solutions for better efficiency in these areas.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 61975
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíchal_2022_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open None
pospíchal_2022_op.pdf 1.267Mb PDF View/Open None
pospíchal_2022_vp.docx 47.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account