Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mezulánik, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Pospíchal, Lubor
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51451
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách. Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dezinfekce
|
cs |
dc.subject |
Legionela
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Optimalizace
|
cs |
dc.subject |
Disinfection
|
en |
dc.subject |
Legionella
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Optimalization
|
en |
dc.title |
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Current State of CRM and Marketing Communication and their Optimalization in a selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2022-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all activities. The aim of the theoretical part was a search, which was focused on the area of marketing communication and also the area of implementation of CRM systems in companies. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication and implementation of CRM system in the selected company. The practical part consists of analytical and project part. The analytical part characterizes the current state of the company in terms of marketing communication and implementation of CRM systems, and the project part contains some proposed solutions for better efficiency in these areas. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
61975
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account