Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Author: Rafajová, Adéla
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51474
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2022_dp.pdf 4.262Mb PDF View/Open None
rafajová_2022_op.docx 48.33Kb Unknown View/Open None
rafajová_2022_vp.docx 42.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account