Vztah mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kroutilová Nováková, Radana
dc.contributor.author Hubáčková, Kamila
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51480
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory. Přináší nám odpověď na otázku, jak se tento vztah proměnil v době pandemie. Na problematiku je nahlíženo z teoretické perspektivy, kdy se zabýváme odbornými pojmy vycházejícími zejména z literatury. Konkrétně se pojednává o prostředí domova pro seniory, charakteristiku klíčového pracovníka či profesní hranice a strategie při jejich zvládání. Pro zodpovězení otázky bylo využito kvalitativního výzkumného šetření. Výzkum byl realizován polostrukturovaným rozhovorem s klíčovými pracovníky v jednom domově pro seniory. Jako design výzkumu byla využita zakotvená teorie. Naše zjištění lze využít v zařízeních domovů pro seniory a pro jejich lepší obeznámenost s dopady pandemie na pracovníky a klienty, zejména v ovlivnění pandemie a jejich vztahu.
dc.format 65 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domov pro seniory cs
dc.subject senior cs
dc.subject klíčový pracovník cs
dc.subject profesní hranice cs
dc.subject home for the elderly en
dc.subject senior en
dc.subject key worker en
dc.subject professional boundaries en
dc.title Vztah mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory
dc.title.alternative The Relationship between a Key Worker and a Client in a Retirement Home during the Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relationship between a key worker and a client during a pandemic in a home environment. It answers the question of how this relationship changed during the pandemic. The issue is viewed from a theoretical perspective, where we deal with technical terms based mainly on literature. Specifically, it discusses the environment of the home for the elderly, the characteristics of the key worker or professional boundaries and the strategies for managing them. A qualitative research was used to answer the question. The research was conducted in a semi-structured interview with key employees in one home for the elderly. The design of the research was grounded in theory. Our findings can be used in the facilities of nursing homes and for their better awareness of the effects of the pandemic on employees and clients, especially in influencing the pandemic and their relationship.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61008
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
hubáčková_2022_dp.pdf 1.691Mb PDF View/Open None
hubáčková_2022_op.docx 18.31Kb Unknown View/Open None
hubáčková_2022_vp.doc 55.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account