Analýza marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus
Autor: Náplavová, Michaela
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: V teoretické části je získána informace, která umožňuje nový pohled na propagaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dává návod jak stanovit marketingový plán při použití taktických elementů marketingové komunikace a reklamního mixu. Marketingová komunikace by měla být založena na chování a zpracování informačních potřeb určitého druhu cílové skupiny. Nejprve jsem použila v teoretické části hlavní myšlenky P. Kotlera, Chrise Filla , D.L Kurtze, ale i jiné informační prameny. Na začátek je důležité zdůraznit komunikační proces, který bych ráda zefektivnila pomocí přímého marketingu a jeho instrumentů. V analytické části je ve zkratce zmíněn zajimavý vznik programu Erasmus, v náznacích uvádím i program Sokrates (část programu Erasmus) , ale v práci se chystám zaměřit zvláště na program Erasmus, protože program Sokrates je více individualní (studenti si hledají sami možnost vyššího vzdělání - Ph. D.). Použila jsem krátký průzkum s odpověďmi Erasmus studentů, kteří studovali ve Zlíně ve školním období 2006/2007 a zimním semestru 2007, za účelem zjistit současnou kvalitu Buddy systému na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Domnívám se, že spokojenost bývalých Erasmus studentů je pro univerzitu nejlepší reklama. Hlavní průzkum vychází z odpovědí studentů, kteří ve Zlíně nikdy nestudovalia mohou být objektivní. Pokračování průzkumu nabízí nové možnosti propagačních aktivit. Vídím zde velkou šanci pro univerzitu získat nové studenty programu Erasmus a rozšířit možnosti mezinárodní spolupráce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5153
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 9783


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
náplavová_2008_bp.pdfZablokované 357.3Kb PDF
náplavová_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
náplavová_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet