[NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Význam diagnostikování dětí pohledem učitelů mateřských škol
Author: Holcmanová, Terezie
Advisor: Petrů Puhrová, Barbora
Abstract: Tématem této bakalářské práce je význam diagnostikování dětí, a to pohledem učitelů mateřských škol. Tato bakalářská práce má výzkumný charakter. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je zaměřena především na pedagogickou diagnostiku. Tato část také vymezuje pojmy jako školní zralost a připravenost či individualizace. Nedílnou součástí této teoretické části je také učitel a jeho role při diagnostikování. Hlavním cílem praktické části je poté zjistit, jaký názor mají učitelky na diagnostikování dětí v prostředí mateřské školy. Data potřebná pro tuto praktickou část bakalářské práce byly získány pomocí dotazníku určeného učitelkám a učitelům mateřských škol. Z výzkumu vyplynulo, že dle učitelek, které se účastnily tohoto výzkumu je diagnostika nejvíce důležitá pro zjištění úrovně dítěte. Dále také z výzkumu vyplynulo, že nejvíce učitelek by pro zlepšení svých kompetencí v oblasti diagnostikování ocenilo spolupráci s jiným učitelem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51568
Date: 2021-10-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holcmanová_2022_dp.pdf 1.835Mb PDF View/Open None
holcmanová_2022_op.pdf 369.5Kb PDF View/Open None
holcmanová_2022_vp.pdf 390.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account