Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Mozgvová, Kristýna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51590
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku, tuto sadu následně realizovat, ověřit a evaluovat. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů pojící se s touto oblastí, dále tato část pojednává také o ontogenetickém vývoji řeči, jazykových rovinách řeči a konkrétně pak blíže charakterizuje rovinu lexikálně-sémantickou, jejíž součástí je slovní zásoba. Výstupem části praktické je popis realizace sady osmi aktivit zaměřených na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku, včetně evaluace realizovaných aktivit. V závěru jsou taktéž zpracována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 82 s. (132 433)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řeč cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject slovní zásoba cs
dc.subject lexikálně-sémantická rovina jazyka cs
dc.subject language en
dc.subject tongue en
dc.subject vocabulary en
dc.subject lexical-semantic level of a language en
dc.title Aktivity na rozvoj slovní zásoby u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Vocabulary development activities for preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character and is dividend into theoretical and practical part. The aim of the thesis is to create a set of activities for the development of vocabulary in preschool children, then implement, verify and evaluace this set. The theoretical part defines the basic concepts associated with this area, this part also discusses the ontogenetic development of speech, languge levels of speech and specifically characterizes the lexical-semantic level, which includes vocabulary. A description of the implementation of a set of eight activities focused on the development of vocabulary in preschool children, including evaluation of implemented activities is the output of the practical part. There are recommendations for the practice of kindergartens are also elaborated.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60204
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
mozgvová_2022_dp.pdf 4.835Mb PDF View/Open None
mozgvová_2022_op.pdf 401.0Kb PDF View/Open None
mozgvová_2022_vp.pdf 329.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account