Komunikační plán pro vybraný e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán pro vybraný e-shop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šťastná, Hana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51634
dc.description.abstract Diplomová práce se zaobírá problematikou komunikace módního e-shopu Answear na jejich sociálních sítích. Teoretická část práce poskytuje podklad pro tvorbu komunikačního plánu se zaměřením na influencer marketing. V praktické části byly provedeny dva výzkumy. V rámci kvantitativního výzkumu bylo provedeno dotazníkového šetření a jako metoda kvalitativního výzkumu byly realizovány individuální rozhovory. Z těchto výzkumů byly vyhodnoceny závěry, které byly následně použity pro tvorbu komunikačního plánu. Poslední část práce je věnována tvorbě komunikačního plánu. Zároveň je zde shrnuta současná situace komunikace Answearu a zjištěny její slabiny. Na základě odpovědí a preferencí respondentů byl sestaven návrh nového komunikačního plánu.
dc.format 63 s. (111 065 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject Módní e-shop cs
dc.subject Influencer cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Communication Plan en
dc.subject Fashion E-shop en
dc.subject Influencer en
dc.title Komunikační plán pro vybraný e-shop
dc.title.alternative Communication Plan for Selected E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of communication of the fashion e-shop Answear on their social media networks. The theoretical part of the thesis provides the basis for the creation of communication plan with a focus on the influencer marketing. In the practical part, two studies were carried out. As a part of the quantitative research, a questionnaire survey was conducted, and individual interviews were performed as a qualitative research method. These studies evaluated the conclusions that were subsequently used for the development of the communication plan. The last part of the thesis is devoted to the development of a communication plan. At the same time, the current situation of Answear communication and its weaknesses are summarized here. Based on the responses and the preferences of the respondents, a draft of the new communication plan was drawn up.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62544
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
šťastná_2022_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
šťastná_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
šťastná_2022_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account