Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Neubauer, Jaroslav
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51639
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tím, jak je vnímána komunikace firmy O2 Czech Republic, a. s. na sociálních sítích, a to především u profilu O2 CZ na Facebook messengeru a ve ve-řejných příspěvcích na Facebooku. V teoretické části práce je popsána historie sociálních sítí obecně, vliv sociálních sítí na firemní komunikaci, měření spokojenosti zákazníka, sentiment na sociálních sítích a nechybí zde také metodika práce. Praktická část je věnována sociálním sítím využívaných firmou O2 Czech Republic, a. s., analýze zákaznické spokojenosti v soukromé komunikaci na Facebook messengeru a také je provedeno měření spokojenosti s firmou pomocí NPS (Net Promoter Score). Dále jsou analyzovány hlavní komentáře u příspěvků značky O2 CZ na Facebooku a dáno srovnání s konkurencí.
dc.format 80 s. (95 907 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazník spokojenosti cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject měření spokojenosti cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject spokoje-nost cs
dc.subject zákaznická zkušenost cs
dc.subject corporate communication en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject satisfaction en
dc.subject satisfaction me-asurement en
dc.subject satisfaction survey en
dc.subject social networks en
dc.title Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích
dc.title.alternative Marketing Communication of a Selected Brand on Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the influence of the brand O2 Czech republic, a. s. on social networks. Especially how brand communication is perceived by customers in the sense of customer service. In the theoretical part is described the history of social network chan-nels, the influence of social networks on corporate communication, measuring of custo-mer satisfaction, sentiment and and there is also the methodology of thesis. The practial part describes social networks used by O2 Czech Republic, a. s. and there is also analyzed the customer satisfaction through satisfaction queistionnaire and NPS. Further are analyzed main comments on O2 CZ Facebook profile and given a comparison with the competition.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62604
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
neubauer_2022_dp.pdf 2.470Mb PDF View/Open None
neubauer_2022_op.doc 109Kb Unknown View/Open None
neubauer_2022_vp.doc 102Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account