Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

Show full item record

No preview available
Title: Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
Author: Hudcová, Petra
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5165
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8211


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2008_dp.pdfBlocked 1.087Mb PDF
hudcová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hudcová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account