Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hudcová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:03:56Z
dc.date.available 2010-07-16T10:03:56Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5165
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 87 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1140620 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject franšíza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject plan of marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject franchise en
dc.title Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 cs
dc.title.alternative The integrated marketing communication plan of the ALPINE Pro company in Zlin for the year 2008 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Habáň, Martin
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis discusses on actual level of marketing communication in franchise shop Alpine Pro in Zlin. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part describes the marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication, individual parts of SWOT analysis and franchise. Practical part acquaints about the company and evaluates the current position of their marketing communication. After that follows SWOT analysis. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan. This plan includes the timing, the costs and potential risks. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8211
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2008_dp.pdfBlocked 1.087Mb PDF View/Open
hudcová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hudcová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account