Utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Gregorová, Miroslava
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:52Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:52Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51677
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. Teoretická část se zabývá třemi důležitými oblastmi, které jsou zásadní pro tuto práci. Tyto oblasti se zaměřují na vývoj dítěte, socializaci a jeho vzdělávání. Empirická část se zabývá kvalitativně orientovaným výzkumem. Tento výzkum byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učiteli mateřských škol. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak probíhá podpora učitelů při utváření vztahů u dětí mladších tří let.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject utváření sociálního vztahu cs
dc.subject vztah učitel-dítě cs
dc.subject vztah dítě-vrstevníci cs
dc.subject social relationship formation en
dc.subject teacher-child relationship en
dc.subject child-peer relationship en
dc.title Utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative Forming of Relations of Children Under Three Years of Age in Kindergarten Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the formation of relationships among children under three years of age in a kindergarten environment. The theoretical part deals with three important areas that are essential for this work. These areas focus on the child's development, socialization and education. The empirical part deals with qualitatively oriented research. This research was carried out by means semi-structured interviews with kindergarten teachers. The main goal of the research was to find out how teachers support the formation of relationships among children under the age of three.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60179
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
gregorová_2022_dp.pdf 1.300Mb PDF View/Open None
gregorová_2022_op.pdf 357.6Kb PDF View/Open None
gregorová_2022_vp.pdf 333.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account