Marketingový plán Ranče Rajnochovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Ranče Rajnochovice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán Ranče Rajnochovice
Author: Slezáčková, Gabriela
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu, integraci a v neposlední řadě také jednotlivým nástrojům. Teorii zakončuje metodika práce, v níž je popsána zásadní problematika, stanoveny cíle práce, nastaveny metody výzkumu a její výzkumné otázky. Praktická část nejdříve představuje vybraný ranč, jeho vize, cíle a marketingový mix. Dále obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a odvětví. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté v projektové části navrhnuto doporučení a řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51774
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62539


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
slezáčková_2022_dp.pdf 4.362Mb PDF View/Open None
slezáčková_2022_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
slezáčková_2022_vp.pdf 140.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account