Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Author: Hrbáčková, Denisa
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem bakalářské práce je za pomocí kvantitativního výzkumu analyzovat změny nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v České republice a na základě výsledků vypracovat obecné návrhy a doporučení pro e-shopy prodávající potraviny. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována literární rešerši, která se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na internetu, charakteristikou e-businessu s potravinami a vlivem pandemie Covid-19 na tento sektor trhu. V praktické části bakalářské práce jsou charakterizováni nejrozšířenější prodejci potravin působící v České republice a je provedena analýza výsledků dotazníkového šetření. V návaznosti na to jsou v závěru práce vypracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51830
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáčková_2022_dp.pdf 2.715Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_op.pdf 1.395Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_vp.docx 50.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account