Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Author: Čadová, Martina
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele. V průběhu osobního i profesního života se neustále učíme, záměrem práce není zjistit, jak by měl v očích ředitelů škol vypadat ideální učitel/průvodce, ale které profesní či osobnostní kvality jsou ze strany ředitelů u kandidátů preferovány či akcentovány, přičemž byly, v případě těchto preferencí, zjištěny rozdíly mezi řediteli veřejných (státních) a alternativních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51833
Date: 2022-01-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čadová_2022_dp.pdf 4.135Mb PDF View/Open None
čadová_2022_op.docx 24.06Kb Unknown View/Open None
čadová_2022_vp.docx 16.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account