Sociální sítě jako nástroj politického marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě jako nástroj politického marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Sociální sítě jako nástroj politického marketingu
Author: Nešporová, Daniela
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Sociální sítě se v posledních letech staly velice účinným nástrojem, skrze který komunikují osoby, značky i politické subjekty. Práce má za cíl definovat míru a kvalitu práce předsedů stran Parlamentu České republiky ve sledovaném období a určit kvalitu jejich práce se sociálními sítěmi. První část práce se zabývá teoretickým ukotvení politického marketingu, sociálních sítí a také jejich vlivem na rozhodování. V rámci metodologie je podrobně popsán proces sběru dat pomocí obsahové analýzy, následná evaluace dat a limity práce. Výsledky šetření jsou pak zpracovány v praktické části práce, která strukturou odpovídá logickým celkům výše zmíněné obsahové analýzy a zpracovaná data interpretuje také v rámci kontextu. Součástí praktické části je také zpracování dat veřejného povolebního průzkumu výzkumnou agenturou PAQ Research týkající se voličů daných politických subjektů. Projektová část pak popisuje ideální postup při nastavování komunikační strategie na sociálních sítích politických subjektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51836
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59337


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nešporová_2022_dp.zip 1.961Mb application/zip View/Open None
nešporová_2022_op.pdf 279.5Kb PDF View/Open None
nešporová_2022_vp.doc 124.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account