Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.
Author: Vedral, Jiří
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace regionu Zlínský kraj a tvorby značky regionu. Teoretická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, popisuje výzkumné a analytické nástroje, které je možné při tvorbě koncepce marketingové komunikace regionu použít, a zabývá se problematikou strategického budování značky a osobností značky. V praktické části je popsán současný stav propagace cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Rovněž jsou analyzována dostupná sekundární data z oblasti regionálního cestovního ruchu. Praktická část dále vyhodnocuje provedený kvalitativní výzkum týkající se vnímání propagačních prostředků a značky Zlínského regionu a aplikuje vybrané analytické nástroje. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, doplňuje a rozšiřuje její nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5233
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vedral_2008_dp.pdfBlocked 938.6Kb PDF
vedral_2008_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
vedral_2008_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account