Position of the Cannes Lions in the World of Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Position of the Cannes Lions in the World of Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Position of the Cannes Lions in the World of Advertising
Autor: Světlíková, Pavla
Vedoucí: Zavřelová, Veronika
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu. Autorka také popisuje pozici festivalu Cannes Lions z pohledu organizátora, z pohledu cílových zákazníků a popisuje jeho pozici v odvětví marketingových komunikací. V projektové části autorka navrhuje možné způsoby, jak vylepšit pozici festivalu v mysli cílových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/524
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
světlíková_2006_dp.pdfZablokované 570.6Kb PDF
světlíková_2006_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
světlíková_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet