Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Show full item record

No preview available
Title: Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky
Author: Heger, Libor
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem k řízení značek a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je víceznačková strategie pro firmu Continental Amerika, která podporuje navrhované posílení pozice značek v regionu Severní a Jižní Ameriky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5260
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 8413


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heger_2008_dp.pdfBlocked 1.260Mb PDF
heger_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
heger_2008_op.pdf 55.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account