Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Podpora prodeje jako významná součást marketingových komunikací ve společnosti DHD Europe s.r.o.
Author: Benčurik, Tomáš
Advisor: Staňková, Eva
Abstract: Podpora prodeje je jedním z hlavních nástrojů marketingové komunikace. Jde o nástroj nemediální propagace, jehož cílem je zvýšení prodeje výrobků a služeb pomocí dodateč-ných podmětů při nákupu. Tím, že reklama zabírá v marketingové komunikaci velký prostor, nabývá i význam podpora prodeje. Výhodou podpory prodeje oproti ostatním ná-strojům je přímá komunikace se spotřebitelem a následná zpětná vazba. Cílem práce je přiblížit informace o prostředcích prodeje z hlediska teoretického i praktického.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5267
Date: 2008-05-23
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
benčurik_2008_bp.pdfBlocked 3.016Mb PDF
benčurik_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
benčurik_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account