Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy
Author: Rejnová, Anna
Advisor: Fenyková, Petra
Abstract: Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného pozorování hodin prvouky nebo přírodovědy a na to navazující polostrukturované interview s učiteli. Výsledky výzkumu poukazují na rozmanité možnosti formativního hodnocení v přírodovědných předmětech, které jednak vychází z přesvědčení učitele za účelem povzbuzení žáků ve sledování jejich vlastního pokroku, a jednak odráží konstruktivisticky či transmisivně orientovaný přístup učitele k výuce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52717
Date: 2022-11-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rejnová_2023_dp.pdf 8.957Mb PDF View/Open None
rejnová_2023_op.docx 18.98Kb Unknown View/Open None
rejnová_2023_vp.docx 27.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account