Mentoring začínajících ředitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mentoring začínajících ředitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Prostináková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52721
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zkušenosti začínajících ředitelek mateřských škol s mentoringem. Hlavním cílem diplomové práce je odhalit, jak prožívá začínající ředitelka mateřské školy vstup do nové funkce. Záměrem práce je představit zkušenosti s mentoringem očima ředitelek mateřských škol. Teoretickou část zastřešují témata, jež souvisejí s adaptací a mentoringem v počátcích profesního rozvoje začínajících ředitelů mateřských škol. Na teoretickou část navazuje praktická část, která představuje kvalitativně orientovaný výzkum, realizovaný prostřednictvím metody interview s ředitelkami mateřských škol. V závěru diplomové práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění.
dc.format 78 s. (140 374 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentoring cs
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject adaptační období cs
dc.subject Mentoring en
dc.subject Kindergarten principal en
dc.subject Adaptation period en
dc.title Mentoring začínajících ředitelů mateřských škol
dc.title.alternative Mentoring of Beginning Kindergarten Principals
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pacholík, Viktor
dc.date.accepted 2023-05-18
dc.description.abstract-translated The presented master's thesis is focused on the experiences with mentoring of novice nursery principals. The main aim of the thesis is to reveal how the aspiring nursery principal feels when entering the new job. The intention of the thesis is to present the experience with mentoring based on feelings of nursery principals. The theoretical part consists of topics related to adaptation and mentoring in the early professional development of novice nursery principals. The theoretical part is followed by practical part as quality-oriented research, which uses the interviewing method with nursery principals. In the end of the thesis, the findings are evaluated and interpreted.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65144
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
prostináková_2023_dp.pdf 1.574Mb PDF View/Open None
prostináková_2023_op.docx 26.24Kb Unknown View/Open None
prostináková_2023_vp.docx 25.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account