Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Benáček, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52814
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping prováděnou ve značkovém baru firmy zabývající se výrobou whisky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která byla zpracována na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhodnocen výzkum a byly stanoveny případná opatření a doporučení na zjištěné nedostatky.
dc.format 56s. (75 869)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing of services en
dc.subject services en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject marketing research en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
dc.title.alternative Mystery Shopping - Brand Bar as Form of Personal Selling
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jakešová, Patricie
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping carried out in the brand bar of a company engaged in the production of whiskey. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary search was created, which was processed based on professional literature. In the practical part, the research was evaluated and possible measures and recommendations for the identified shortcomings were determined.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65751
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
benáček_2023_dp.pdf 1.533Mb PDF View/Open None
benáček_2023_op.doc 111Kb Unknown View/Open None
benáček_2023_vp.doc 190Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account