Marketingový plán kreativní platformy The Placee

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán kreativní platformy The Placee

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Author: Prokeš, Michal
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje přístup k marketingové strategii na základě marketingového mixu 4P. Jednotlivá tvrzení jsou opřena o data získaná z dotazníkového a kvalitativního šetření. Poté jsou představena jednotlivá doporučení pro zakladatele platformy The Placee a celá práce je shrnuta v závěru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52854
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prokeš_2023_dp.pdf 1.790Mb PDF View/Open None
prokeš_2023_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
prokeš_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account