Marketingový plán kreativní platformy The Placee

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán kreativní platformy The Placee

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Prokeš, Michal
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52854
dc.description.abstract Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje přístup k marketingové strategii na základě marketingového mixu 4P. Jednotlivá tvrzení jsou opřena o data získaná z dotazníkového a kvalitativního šetření. Poté jsou představena jednotlivá doporučení pro zakladatele platformy The Placee a celá práce je shrnuta v závěru.
dc.format 90 s. (146 674 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject The Placee cs
dc.subject kreativní platforma cs
dc.subject marketingový plán kreativní platformy cs
dc.subject konkurence Vinted cs
dc.subject fashion cs
dc.subject začínající designér cs
dc.subject The Placee en
dc.subject creative platform en
dc.subject marketing plan of creative platform en
dc.subject Vinted competito en
dc.subject fashion en
dc.subject new designers en
dc.title Marketingový plán kreativní platformy The Placee
dc.title.alternative Marketing Plan of the Creative Platform The Placee
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of the whole work is to create a marketing plan for a specific company. The work is divided into a theoretical part, which includes the methodology of the work, and a practical part. The theoretical part focuses on the marketing plan and its composition. Then the methodology is explained, from which the practical part is based. In the practical part itself, a situational analysis and Porter's five forces model are conducted. This part also includes an approach to marketing strategy based on the 4P marketing mix. The individual statements are based on data obtained from questionnaire and qualitative research. The individual recommendations for the founder of The Placee platform are then presented and the whole paper is summarised in the conclusion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65804
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
prokeš_2023_dp.pdf 1.790Mb PDF View/Open None
prokeš_2023_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
prokeš_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account