Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Zahrádka, Marek
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52860
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá postava ve videohře. Bude se zabývat pojmy z oboru marketingu, konkrétně reklamy, značky a jejího budování. Praktická část nahlíží přímo do praxe, kde pomocí výzkumu realizovaného oční kamerou zkoumá jednotlivé spolupráce značek a videoher. Cílem práce bude tyto data následně analyzovat dojmy hráčů z jednotlivých spoluprací a efektivitu jednotlivých spoluprací mezi sebou.
dc.format 71 s. (89 500 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject videohry cs
dc.subject oční kamera cs
dc.subject značky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzerce ve videohrách cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject herní průmysl cs
dc.subject video games en
dc.subject eye camera en
dc.subject brands en
dc.subject advertising en
dc.subject video game advertising en
dc.subject gamification en
dc.subject gaming industry en
dc.title Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
dc.title.alternative Videogame Advertising Analysis With Eye-Tracking Technology
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis will deal with the topic of promotion through video games, specifically the use of real brands as usable objects in the game. In the theoretical part, it will discuss more specifically the topics that are related to the connection between these two categories. Specifically, the topic of video games, their brief history, the first use of a video game as a promotional tool, or the use of a real brand as an article of clothing used by a character in a video game. It will cover concepts from the field of marketing, specifically advertising, branding and brand building. The practical part looks directly into practice, using research conducted with an eye camera to explore the various collaborations between brands and video games. The aim of the thesis will then be to analyse this data to analyse players' impressions of each collaboration and the effectiveness of each collaboration.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65826
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zahrádka_2023_dp.pdf 5.999Mb PDF View/Open None
zahrádka_2023_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
zahrádka_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account