Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery

Show full item record

No preview available
Title: Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Author: Zahrádka, Marek
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá postava ve videohře. Bude se zabývat pojmy z oboru marketingu, konkrétně reklamy, značky a jejího budování. Praktická část nahlíží přímo do praxe, kde pomocí výzkumu realizovaného oční kamerou zkoumá jednotlivé spolupráce značek a videoher. Cílem práce bude tyto data následně analyzovat dojmy hráčů z jednotlivých spoluprací a efektivitu jednotlivých spoluprací mezi sebou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52860
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zahrádka_2023_dp.pdf 5.999Mb PDF View/Open None
zahrádka_2023_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
zahrádka_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account