Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Peterková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52866
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o významu adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima. V teoretické části se práce zabývá žáky středních škol z hlediska vývojové psychologie, tranzicí na střední školu, programy pro rozvoj sociálních dovedností a třídním klimatem. Praktická část práce obsahuje zpracovaný výzkum. Zkoumá rozdíly v třídním klimatu mezi třídami, které se zúčastnily adaptačního kurzu a mezi třídami, které se adaptačního kurzu nezúčastnily. Dále práce zkoumá rozdíly v třídním klimatu vzhledem k pohlaví. Výzkum byl prováděn dotazníkovým šetřením. Konec praktické části obsahuje doporučení pro praxi.
dc.format 56 s. (76 813 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject adaptační kurz cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject dotazník CES cs
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.subject class en
dc.subject adaptation en
dc.subject adaptation course en
dc.subject classroom climate en
dc.subject questionnaire CES en
dc.title Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
dc.title.alternative The Importance of Adaptation Courses of Secondary School Pupils for Classroom Climate
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusses the importance of adaptation courses of secondary school pupils for the classroom climate. The theoretical part deals with secondary school pupils from the point of view of developmental psychology, transition to secondary school, programs for the development of social skills and classroom climate. The practical part includes processed research. It explores the differences in classroom climate between classes that attended an adaptation course and classes that did not attend an adaptation course. The thesis also explores the differences in classroom climate between genders. The research was conducted by questionnaire survey. The end of the practical part contains recommendations for practise.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64842
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
peterková_2023_dp.pdf 2.072Mb PDF View/Open None
peterková_2023_op.docx 16.29Kb Unknown View/Open None
peterková_2023_vp.docx 27.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account