Činnosti podporující správné držení těla v denním programu mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Činnosti podporující správné držení těla v denním programu mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Majerková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52886
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se činnostmi na podporu správného držení těla v denním programu mateřské školy. Teoretická část vymezuje pojmy správné a vadné držení těla, popisuje, jaké faktory ovlivňují správné držení těla a shrnuje jaké činnosti jsou vhodné na podporu správného držení těla. Empirická část se zabývá prezentací výsledků kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interviewu doplněné o zúčastněné pozorování. Interview s učitelkami mateřských škol bylo zvukově nahráváno a data z pozorování zaznamenána. Výzkumný vzorek tvořilo šest učitelek mateřských škol. Výzkumné šetření odhalilo skladbu činností na podporu správného držení v denním programu mateřské školy.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject správné držení těla cs
dc.subject svalové dysbalance cs
dc.subject osový systém cs
dc.subject correct posture en
dc.subject muscular imbalances en
dc.subject axial systems en
dc.title Činnosti podporující správné držení těla v denním programu mateřské školy
dc.title.alternative Activities to Promote Good Posture in the Daily Kindergarten Programme
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zderčík, Antonín
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is theoretical and empirical in nature and deals with activities to promote good posture in the daily kindergarten program. The theoretical part defines the concepts of correct and incorrect posture, describes what factors influence correct posture and summarizes what activities are appropriate to promote correct posture. The empirical part deals with the presentation of the results of qualitative research. The research was conducted through semi-structured interviews supplemented by participant observation. The interview with the kindergarten teachers was audio-recorded and the observation data recorded. The research sample consisted of six female kindergarten teachers. The research investigation revealed the composition of activities to promote good posture in the daily kindergarten program.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63280
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
majerková_2023_dp.pdf 1.073Mb PDF View/Open None
majerková_2023_op.pdf 154.9Kb PDF View/Open None
majerková_2023_vp.docx 27.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account