Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Author: Holatová, Ester
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tématem této bakalářské práce je spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Teoretická část se věnuje generaci Z, trhu s vínem, spotřebitelskému chování a segmentaci zákazníků. V části metodiky práce jsou popsány zvolené metody - analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření. Analýza sekundárních dat byla využita jako úvod do problematiky spotřebitelů vína na českém trhu, částečně také odpovídá na výzkumnou otázku. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, na základě výsledků je popsáno spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Jsou blíže specifikované postoje spotřebitelů této generace k vínu a také to, podle čeho se při nákupu vína rozhodují. Jsou navržena také další doporučení a možnosti využití průzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52927
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holatová_2023_dp.pdf 2.072Mb PDF View/Open None
holatová_2023_op.doc 264.5Kb Unknown View/Open None
holatová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account