Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Holatová, Ester
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52927
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Teoretická část se věnuje generaci Z, trhu s vínem, spotřebitelskému chování a segmentaci zákazníků. V části metodiky práce jsou popsány zvolené metody - analýza sekundárních dat a dotazníkové šetření. Analýza sekundárních dat byla využita jako úvod do problematiky spotřebitelů vína na českém trhu, částečně také odpovídá na výzkumnou otázku. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, na základě výsledků je popsáno spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem. Jsou blíže specifikované postoje spotřebitelů této generace k vínu a také to, podle čeho se při nákupu vína rozhodují. Jsou navržena také další doporučení a možnosti využití průzkumu.
dc.format 63 s. (89 990 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject víno cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject analýza sekundárních dat cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject wine en
dc.subject generation Z en
dc.subject secondary data analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
dc.title.alternative Consumer Behaviour of Generation Z in the Wine Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the consumer behaviour of Generation Z in the wine market. The theoretical part focuses on Generation Z, the wine market, consumer behaviour and customer segmentation. The methodology part of the thesis describes the chosen met-hods - secondary data analysis and questionnaire survey. The analysis of secondary data was used as an introduction to the problem of wine consumers on the Czech market, it also partly answers the research question. The analysis is followed by a questionnaire survey, based on the results the consumer behaviour of Generation Z on the wine market is described. The attitudes of this generation towards wine are specified in more detail, as well as what they use to make decisions when buying wine. Further recommendations and possible uses of the survey are also suggested.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65711
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
holatová_2023_dp.pdf 2.072Mb PDF View/Open None
holatová_2023_op.doc 264.5Kb Unknown View/Open None
holatová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account