Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.
Author: Šteflová, Kristýna
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s.r.o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace. Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie. V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5297
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šteflová_2008_dp.pdfBlocked 1.773Mb PDF
šteflová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
šteflová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account