Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie firmy OBAL PRINT, s.r.o.
Autor: Šteflová, Kristýna
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OBAL PRINT, s.r.o. v závislosti na zjištěných poznatcích a uvedených analý-zách. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhů, specifikací komunikace na těch-to trzích a otázce měření efektivity komerční komunikace. Analytická část obsahuje informace o společnosti, marketingovou situační analýzu a SWOT analýzu, které pomohou formulovat různé možnosti a cesty komunikační strategie. V projektové části se budu v návaznosti na analytickou část pokoušet nastínit možné pří-stupy k marketingu firmy s cílem zlepšit ekonomické výsledky a posílit vztahy se zákazní-ky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5297
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7563


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šteflová_2008_dp.pdfZablokované 1.773Mb PDF
šteflová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šteflová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet