Branding nové značky golfového oblečení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Branding nové značky golfového oblečení

Show full item record

No preview available
Title: Branding nové značky golfového oblečení
Author: Hujo, Marek
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce se zaměřuje na branding nové značky golfového oblečení a zjišťuje preference amatérských golfistů v České republice při výběru oblečení. Práce obsahuje teoretickou část, praktickou část a projektovou část. V teoretické části jsou popsány pojmy značka, hodnota značky, budování značky a prezentována metodologie práce. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a dotazování respondentů na téma golfového oblečení v kvantitativním i kvalitativním šetření. Výsledky byly v rámci projektové části využity k návrhu brandingové strategie pro novou značku golfového oblečení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53012
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hujo_2023_dp.pdf 2.285Mb PDF View/Open None
hujo_2023_op.doc 122.5Kb Unknown View/Open None
hujo_2023_vp.doc 97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account