Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Karpianusová, Iva
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53039
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin a tvorbou digitální komunikační strategie pro firmu dietashopbrno.cz. Je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska a nástroje pro návrh marketingové komunikace v digitálním prostředí. Praktická část práce se zabývá segmentací trhu dle nabízeného sortimentu, a také současnou situací firmy a identifikací cílové skupiny na základě rozhovoru s majitelkou. Dále je zde upřesněna cílová skupina na základě dotazníkového šetření a dat zpracovaném v Google Analytics. V projektové části je představen návrh úpravy současné komunikační strategie, který je zpracován na základě provedených šetření a analýz.
dc.format 88 s. (136 893)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject digitální komunikační strategie cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject vyhledávací reklama cs
dc.subject obsahová reklama cs
dc.subject affiliate marketing cs
dc.subject target groups en
dc.subject online marketing en
dc.subject digital communication strategy en
dc.subject social media marketing en
dc.subject search advertising en
dc.subject content advertising en
dc.subject affiliate marketing en
dc.title Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
dc.title.alternative Identification of Target Groups for Communication and Proposal of Digital Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the identification of target groups and the creation of a digital communication strategy for the company dietashopbrno.cz. It is divided into three parts: theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the background and tools for designing marketing communication in the digital environment. The practical part of the thesis deals with market segmentation according to the offered assortment of goods, as well as the current situation of the company, and the identification of the target group based on an interview with the owner. Furthermore, the target group is specified based on a questionnaire survey and data collected from Google Analytics. The last section is the project section, which takes into account the analyses and investigations carried out in the practical part of the thesis and proposes the modification of the current communication strategy and the implementation of new digital platforms.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65626
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
karpianusová_2023_dp.pdf 2.207Mb PDF View/Open None
karpianusová_2023_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
karpianusová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account