[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing
Author: Mytcyk, Oksana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu během pandemie Covidu. Na základě konkrétních marketingových kampaní a reklam jsou identifikovány hlavní trendy, které odrážejí reakci globálních a národních značek na krizovou situaci. Na základě této analýzy jsou stanoveny zásady chování při plánování a realizaci kampaní, které může firma uplatnit v období krize.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53122
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mytcyk_2023_dp.pdf 1.633Mb PDF View/Open None
mytcyk_2023_op.pdf 171.4Kb PDF View/Open None
mytcyk_2023_vp.doc 119Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account