[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mytcyk, Oksana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:33Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53122
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu během pandemie Covidu. Na základě konkrétních marketingových kampaní a reklam jsou identifikovány hlavní trendy, které odrážejí reakci globálních a národních značek na krizovou situaci. Na základě této analýzy jsou stanoveny zásady chování při plánování a realizaci kampaní, které může firma uplatnit v období krize.
dc.format 69 s. (101 738 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject COVID-19 cs
dc.subject social marketing en
dc.subject public services advertisement en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject crisis communication en
dc.subject COVID-19 en
dc.title [NEOBHÁJENO] Sociální reklama a sociální marketing
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Social Advertising and Social Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis focuses on the area of social marketing and social advertising, including goals and functions, main topics, and definition of target groups. With a focus on the commercial field, corporate social responsibility and its activities are also considered. In the context of the chosen topic, terms such as crisis communication and communication in crisis are also described. The practical part of the thesis is devoted to the analysis of marketing during the Covid pandemic. Based on specific marketing campaigns and advertisements, the main trends reflecting the response of global and national brands to the crisis situation are identified. Based on this analysis, principles of behavior for planning and implementing campaigns that a company can apply during the crisis are established.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65631
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
mytcyk_2023_dp.pdf 1.633Mb PDF View/Open None
mytcyk_2023_op.pdf 171.4Kb PDF View/Open None
mytcyk_2023_vp.doc 119Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account