Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol

Show full item record

No preview available
Title: Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol
Author: Frydrychová, Kateřina
Advisor: Pacholík, Viktor
Abstract: Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá reflektivními technikami v práci začínajících učitelů mateřských škol. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s problematikou, jako jsou sebereflexe, reflektivní techniky a začínající učitel. V rámci výzkumu bylo uskutečněno dotazníkové šetření, do kterého byli zapojeni začínající učitelé mateřských škol. Cílem práce je popsat, jak začínající učitelé mateřských škol používají reflektivní techniky. V rámci dotazníkového šetření respondenti hodnotili přínosy reflexe práce učitele a její důležitost pro zlepšení vzdělávání v mateřských školách. Většina začínajících učitelů (80 %) provádí reflexi své práce pravidelně - každý týden, někteří i několikrát týdně, jelikož v ní vidí přínosy do další praxe. Nejčastěji používanou reflektivní technikou začínajícími učiteli je zpětná vazba ze strany dětí, nejméně častou pak hospitace ze strany vedení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53129
Date: 2022-11-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
frydrychová_2023_dp.pdf 1.157Mb PDF View/Open None
frydrychová_2023_op.docx 27.93Kb Unknown View/Open None
frydrychová_2023_vp.docx 26.68Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account