Předškolní příprava dětí z pěstounských rodin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předškolní příprava dětí z pěstounských rodin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Charvátová, Ivana
dc.contributor.author Personová, Hana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53212
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je předškolní příprava dětí z pěstounských rodin, jejich přístup k předškolní přípravě dětí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, jako je samotná předškolní příprava, školní zralost a nakonec pěstounská péče. Cílem praktické části bylo zjistit, s jakými problémy a specifiky se setkávají pěstouni u předškolních dětí, jakým způsobem tyto problémy řeší a zda k tomu využívají nějaké podpůrné nástroje. Výzkum proběhl prostřednictvím kvalitativního šetření, jako metodu k získání sběru dat jsem zde zvolila interview, které proběhlo s pěstouny.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní příprava cs
dc.subject pěstounská péče cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject předškolní dítě cs
dc.subject preschool preparation en
dc.subject foster care en
dc.subject school maturity en
dc.subject preschool child en
dc.title Předškolní příprava dětí z pěstounských rodin
dc.title.alternative Preschool Preparation of Children from Foster Families
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Marie
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor's thesis is preschool preparation of children from foster families their approach to preschool preparation of children. The theoretical part deals with the explanation of basic concepts such as preschool preparation itself, school maturity and finally foster care. The aim of the practical part was to find out what problems and specificities foster parents encounter with preschool children, how they solve these problems and whether they use any support tools to do so. The research was conducted through qualitative research, and I chose interviews with foster carers as the method to collect data here.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63354
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
personová_2023_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open None
personová_2023_op.docx 27.74Kb Unknown View/Open None
personová_2023_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account