Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Přibylová, Blanka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:38Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53214
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na využití programovatelné hračky Bee-bot v prostředí mateřských škol. Teoretická část zprostředkovává poznatky nejen z oblasti digitální gramotnosti, ale také specifikuje digitální technologie a jejich přínos a rizika. Je zde specifikováno období předškolního věku. Představuje programovatelnou hračku Bee-bot a její využití k rozvoji digitální gramotnosti, představivosti a logického myšlení právě u dětí předškolního věku. Poukazuje na nové gramotnosti, se kterými se setkáváme v rámci přeměny školy dle požadavků moderní doby. V části praktické je představován plán aplikace připravených her pro rozvoj digitální gramotnosti a představivosti u dětí v mateřské škole, její průběh a průběžné i závěrečné hodnocení.
dc.format 55
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject programovatelná hračka cs
dc.subject Bee-bot cs
dc.subject digital literacy en
dc.subject programmable toy en
dc.subject Bee-bot en
dc.title Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole
dc.title.alternative Using the Programable Toy Bee-Bot to Develop Digital Literacy, Logical Thinking and Creativity of Preschoolers in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2023-05-30
dc.description.abstract-translated The presented bachelor's thesis is focused on the use of the programmable toy Bee-bot in the environment of kindergartens. The theoretical part conveys knowledge not only from the field of digital literacy, but also specifies digital technologies and their benefits and risks. The period of preschool age is specified here too. This thesis presents the programmable toy Bee-bot and its use to develop digital literacy, imagination and logical thinking in children of preschool age. It points to the new literacies that we encounter as part of the transformation of the school according to the requirements of modern times. The practical part presents a plan for the application of prepared games for the development of digital literacy and imagination in children in kindergarten, its course and interim and final evaluation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63356
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
přibylová_2023_dp.pdf 2.026Mb PDF View/Open None
přibylová_2023_op.docx 25.60Kb Unknown View/Open None
přibylová_2023_vp.docx 26.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account