Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Křístková, Barbora
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53418
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky v online prostředí. V praktické části práce jsou provedeny analýzy, které poskytují dostatek poznatků k vytvoření projektu segmentace a komunikace se zákazníky. V projektové části je provedena segmentace zákazníků a návrh k oslovení definovaného segmentu. Projekt je podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s. (178 557)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject šperky cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace se zákazníky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza návštěvnosti cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject klíčová slova cs
dc.subject e-shop en
dc.subject jewellery en
dc.subject segmentation en
dc.subject customer communication en
dc.subject social networks en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject competition en
dc.subject traffic analysis en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject keywords en
dc.title Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
dc.title.alternative Project of Customer Segmentation of an E-shop and Customer Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated This master´s thesis is focused on the customer segmentation of an e-shop HappyAge, which is specialising in jewellery sales. After the segmentation, the aim of the thesis is to create a communication proposal with the selected segment. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. In the theoretical part, a literature search related to the issues of buying behaviour, segmentation and communication with customers in the online environment is conducted. In the project part of the thesis, analyses are conducted to provide enough knowledge to implement the project of segmentation and communication with customers. In the project part, customer segmentation and a proposal to reach the defined segment is made. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65075
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
křístková_2023_dp.pdf 4.044Mb PDF View/Open None
křístková_2023_op.docx 51.16Kb Unknown View/Open None
křístková_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account