Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky

Show full item record

No preview available
Title: Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Author: Křístková, Barbora
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na segmentaci zákazníků e-shopu HappyAge, který se specializuje na prodej šperků. Po provedené segmentaci je cílem práce vytvořit projekt komunikace s vybraným segmentem. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části je provedena literární rešerše vztahující se k problematice nákupního chování, segmentace a komunikace se zákazníky v online prostředí. V praktické části práce jsou provedeny analýzy, které poskytují dostatek poznatků k vytvoření projektu segmentace a komunikace se zákazníky. V projektové části je provedena segmentace zákazníků a návrh k oslovení definovaného segmentu. Projekt je podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53418
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
křístková_2023_dp.pdf 4.044Mb PDF View/Open None
křístková_2023_op.docx 51.16Kb Unknown View/Open None
křístková_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account