An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dujka, Petr
dc.contributor.author Drštička, David
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:06Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:06Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53784
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití nezaměnitelných tokenů (NFT) v zahraničních fotbalových klubech a následně analyzovat možnosti využití získaných poznatků v marketingových strategiích vybraných českých fotbalových klubů. Tato práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základy blockchainové technologie a NFT, ukazuje různé využití NFT a popisuje marketingovou strategii a sportovní marketing. Praktická část se zaměřuje na analýzu využítí NFT v zahraničních fotbalových klubech a aplikování využití NFT ve vybraných českých fotbalových klubech. Dále jsou analyzovány současné marketingové strategie vybraných českých fotbalových klubů, aby bylo možné lépe pochopit souvislosti využívání NFT v nich.
dc.format 64 s. (71 605 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject NFT cs
dc.subject nezaměnitelné tokeny cs
dc.subject blockchain cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject NFT en
dc.subject non-fungible tokens en
dc.subject blockchain en
dc.subject football en
dc.subject sports marketing en
dc.title An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
dc.title.alternative An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Parrott, Jeffrey Keith
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to analyze the usage of non-fungible tokens (NFTs) in foreign football clubs and then to analyze the potential application of the insights gathered to the marketing strategies of the selected Czech football clubs. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the basics of blockchain technology and NFTs, shows different use cases of NFTs and describes marketing strategy and sports marketing. The practical part focuses on the analysis of the NFT usage in foreign football clubs and the application of the usage of NFTs in the selected Czech football clubs. Moreover, the current marketing strategies of the selected Czech football clubs are analyzed in order to better understand the context of the usage of NFTs in them.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 65372
dc.date.submitted 2023-05-03


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drštička_2023_dp.pdf 2.071Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drštička_2023_op.doc 45.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drštička_2023_vp.docx 19.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet