Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení
Author: Čočková, Romana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Úvod se zaměřuje na stručnou teorii marketingu v oblasti služeb, cestovního ruchu a komunikačního mixu hotelu. Obsahem práce je charakteristika zkoumaných subjektů - sítě hotelů ve Velkých Karlovicích, a analýza jejich stávajícího komunikačního mixu. Práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich využití firmou HP Tronic, která hotely provozuje. Komunikační nástroje jednotlivých hotelů jsou zhodnoceny z hlediska intenzity a frekvence a porovnány mezi sebou. Z analýzy jsou vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5382
Date: 2008-05-09
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čočková_2008_bp.pdfBlocked 2.549Mb PDF
čočková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čočková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account