PR strategie budování image zvolené instituce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR strategie budování image zvolené instituce

Show full item record

No preview available
Title: PR strategie budování image zvolené instituce
Author: Dušek, Adam
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní analýzy vnímání Oblastní ne-mocnice Náchod a je zpracována podle poznatků nabytých v teoretické části. Vypracovaný projekt je připraven tak, aby přinesl nabídku kvalitních východisek pro efektivní komuni-kaci zvolené organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5387
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dušek_2008_bp.pdfBlocked 11.27Mb PDF
dušek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
dušek_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account