Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

Show full item record

No preview available
Title: Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem
Author: Terrich, Robert
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/539
Date: 2006-05-16
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2690


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
terrich_2006_bp.pdfBlocked 8.076Mb PDF
terrich_2006_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
terrich_2006_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account