Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Turečková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:25Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54206
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti ve vybrané společnosti, jež působí na českém a slovenském trhu v odvětví výroby obuvi se zvýšeným zdravotním účinkem. Cílem teoretické části bylo zpracování literárních poznatků vztahujících se ke konkurenceschopnosti společnosti a vysvětlení pojmů potřebných ke zpracovávaným analýzám. V úvodu praktické části bylo zpracováno představení vybrané společnosti, situace na trhu a její hlavní konkurenti. Dále praktická část vycházela z poznatků, jež byly uvedeny v teoretické části, a věnovala se aplikaci jednotlivých marketingových analýz včetně zhodnocení jejich výsledků. Dle těchto výsledků byly v závěrečné části vyhotoveny návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti dané společnosti.
dc.format 85 s. (121 434 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject metoda 7s McKinsey cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject McKinsey 7s method en
dc.subject Porter's five competitive forces model en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of the Competitiveness of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2023-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the competitiveness analysis of a selected company operating on the Czech and Slovak market in the sector of footwear production with increased health effects. The aim of the theoretical part was to elaborate the literature knowledge related to the competitiveness of the company and to explain the concepts necessary for the analyses. In the beginning of the practical part, the introduction of the selected company, the market situation and its main competitors were processed. Furthermore, the practical part was based on the knowledge presented in the theoretical part and focused on the application of individual marketing analyses including the evaluation of their results. According to these results, the final part of the paper made proposals for improving the competitiveness of the company.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64177
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
turečková_2023_dp.pdf 5.501Mb PDF View/Open None
turečková_2023_op.docx 47.93Kb Unknown View/Open None
turečková_2023_vp.docx 49.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account